söndag 8 augusti 2010

smisk ska du ha

så var det söndag igen. JAPP! måste erkänna att det kändes bra att få jobba lite helg nu. ta det lite lugnt. eller lugnare iaf. lördagen slutade ju i fylla i vilket fall som helst. men kul hade jag. brunflo fick celebert besök av niklas. det är ju inte varje dag han är ute och rullar hatt med oss vanliga människor. spelade lite retro också. livsfarligt att göra om man är full. det tar ju så satans lång tid att göra så avancerade saker då.

den magiska siffran 52 är antalet tomater på min tomatplanta. jag räknade idag. och jag som var osäker på om det skulle bli några överhuvudtaget. jag är så jävla bra helt enkelt. och fler lär det väl bli innan den dör den fasansfulla tomatdöden. men snart vill jag nog faktiskt ha höst. nån vecka till med den värme som varit i helgen skadar ju inte.. men hösten är fan en bra årstid. dessutom är det extra bra med tevespel under hösten. jag ser fram emot många gråa tevespelsdagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar