måndag 23 augusti 2010

down this slippery road

jag trodde att jag borde ha lärt mig vid det här laget.. tandkräm och juice knullar INTE i käften. suck... nämen måndag igen!? en avklarad arbetshelg är en bra arbetshelg. ny vecka, nya planer. först och främst planerar jag att inte dricka juice efter tandborstning mer.. under hela veckan. heman och jag ska leka blindbock. sen planerar jag att baka bröd. på torsdag åker jag till max. planerar även finväder så att vi kan gå på gröna lund. haha jag blir som ett litet barn när jag tänker på karuseller! jag vill, jag vill!

i lördags så var jag förresten med om det häftigaste åskvädret sedan tidernas begynnelse. åskan slog ner som atombomber över brunflo. jorden skakade och det regnade så mycket att storsjöodjuret simmade förbi utanför fönstret. riktigt mysigt var det med andra ord.

1 kommentar: