torsdag 12 augusti 2010

fan vilken bra kväll det blev igår! jag sprang på clara på vägen till jobbet och föreslog att vi skulle åka och bada efter jag slutat. jag tror aldrig att det har varit så skönt i vattnet som då. vattnet var nästan varmare än i luften, så man ville inte kliva upp.

efter det åkte vi vidare mot rödön där vi och tre andra slog oss ner vid en eld och åt godissnören, eldade kolsyrepatroner och kollade på meteoritregn. som tur var, så var det rätt stjärnklart så vi hann se en hel del. riktigt häftigt var det! jag tror dessutom att vi skrämde skiten ur nån stackars tältare som låg och sov en bit bortanför oss. stackars jävel.

vi höll även på att plocka en älgkalv och en räv på vägen dit. och när jag körde hem tänkte jag försöka mig på konststycket att köra av vägen... rakt utanför polishuset! men hjälten clara var vaken nog att styra upp situationen. tur det! det hade kunna blivit riktigt pinsamt.

1 kommentar:

  1. det var en riktigt bra idé av dej anna! att bada menar jag. själva avåkningen var en mindre bra idé, men det var ju himla tur att det inte gick så långt som till diket. :D

    SvaraRadera