fredag 6 augusti 2010

I've got demons crawling up my ass!

fredagkväll. ont i halsen, snorig och trött. ett glas vatten och ett par avsnitt av oz. tur att jag jobbar i helgen.

sommarens sista dagar? varmt och skönt är det i alla fall. känns nästan som att jag har haft semester ända tills idag. att allvaret börjar imorgon. men man ska väl ta vara på sommardagarna medans man kan.

LIKFÖRBANNAT SITTER JAG HÄR UNDER EN TJOCK JÄVLA FILT OCH FRYSER!

måste hitta på något som gör att dom kommande veckorna bara rasslar förbi med en sjujävla fart. en utmaning. eller bara ett tidsfördriv. nåt att sysselsätta mig med när jag känner att jag börjar bli för tråkig. något annat än tevespel och facebook. eller så fortsätter jag helt enkelt med det. jag har hört att man ska göra det man är bra på. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar