onsdag 4 augusti 2010

hej blogg.. känner du igen mig?

slut på semester. eller ja, semestern har väl varit slut i över en vecka nu. dags att återgå till det normala. dags att börja uppdatera bloggen igen. jag vet att ni har saknat det. DET ÄR KLART ATT NI HAR SAKNAT DET!! tänker inte säga mycket om min semester mer än att den varit behaglig på alla sätt. ni känner väl mig? behöver jag ens antyda att fest har varit en betydlig del av schemat?

tomt och tråkigt blev det idag iaf. saknar min max. men jag återkommer väl när jag har nåt kul att berätta. jag lovar att det inte ska dröja lika länge denna gång. semester är ju semester.

nu tar jag med mig mina pontepinbarn och åker iväg med ninkenonken till världens ände. godnatt.

1 kommentar:

  1. ÄNTLIGEN anna! som jag har väntat! men det visste du ju redan. :)

    SvaraRadera